Kundrelationer på arbetsplatsen – bygg förtroende och skapa förutsättningar
Att vara i kontakt med kunder kan se väldigt olika ut.
Oberoende om du i ditt arbete kommer i kontakt med externa kunder eller kunder inom den egna organisationen, så finns det alltid gemensamma nämnare.
Under denna förmiddag på Optima tar vi en titt på faktorer som det lönar sig att jobba på och utveckla för att skapa förtroende och förutsättningar för goda resultat.
Innehåll:
- Vad innebär bra kundservice?
- Ett professionellt bemötande – skapa förtroende och kontakt
- Hantera utmanande kundsituationer
Tidpunkt: 19.2.2026 kl. 8:00-12:00
Utbildare: Roland Snellman
Kursplats: Optima, Trädgårdsgatan 30, Jakobstad
Pris: 190 € + moms 25,5 %. I priset ingår utbildning, material, kaffe samt lunch.
Anmälan: Senast 6.2.2026, Kim Vikström tfn 044-7215 254 eller kim.vikstrom@optimaedu.fi
Annullering: Deltagande kan annulleras senast dagen före kurs. För annullerad kurs debiteras halva kurspriset.
Kursarrangör: OptimaPlus Ab.