CAP-dag Kundservice
Chauffören - Företagets ansikte utåt och nyckel till utmärkt kundservice
Chauffören är medveten om vad god kundservice innebär som helhet och förstår hur man
uppnår den i praktiken. Hen känner till vilken betydelse kundservice har för
transportföretagets verksamhet och kan agera professionellt i olika situationer där
kundkontakt och interaktion krävs. Chauffören kan representera företaget på ett
serviceinriktat sätt oavsett plattform – i personliga möten, via telefon eller andra
kommunikationskanaler.
Chauffören är även medveten om hur trafikbeteende påverkar kundens upplevelse och ser
sitt uppträdande i trafiken som en del av kundservicen.
Kursarrangör: OptimaPlus Ab
Tidpunkt: 13.1.2025 kl. 8-15
Plats: Optima, Trädgårdsgatan 30
Kursavgift: 150 € + mervärdesskatt 25,5 %. I priset ingår utbildning, lunch och kaffe med tilltugg x 2
Registrerad som CAP-dag. 11 € tillkommer för registrering till Traficom.
Information: Kim Vikström 0447215254 eller kim.vikstrom@optimaedu.fi