Hoppa till innehåll

CAP-dag Kundser­vice

Chauffören - Företagets ansikte utåt och nyckel till utmärkt kundservice

Chauffören är medveten om vad god kundservice innebär som helhet och förstår hur man
uppnår den i praktiken. Hen känner till vilken betydelse kundservice har för
transportföretagets verksamhet och kan agera professionellt i olika situationer där
kundkontakt och interaktion krävs. Chauffören kan representera företaget på ett
serviceinriktat sätt oavsett plattform – i personliga möten, via telefon eller andra
kommunikationskanaler.
Chauffören är även medveten om hur trafikbeteende påverkar kundens upplevelse och ser
sitt uppträdande i trafiken som en del av kundservicen.

Kursarrangör: OptimaPlus Ab

Tidpunkt: 13.1.2025 kl. 8-15

Plats: Optima, Trädgårdsgatan 30



Kursavgift: 150 € + mervärdesskatt 25,5 %. I priset ingår utbildning, lunch och kaffe med tilltugg x 2

Registrerad som CAP-dag. 11 € tillkommer för registrering till Traficom.

Information: Kim Vikström 0447215254 eller kim.vikstrom@optimaedu.fi

ANMÄL DIG HÄR (länk)